WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Wednesday, November 25, 2015

موافق باشید یا نباشید ، پورن آموزش سکس در دنیای امروز است و هرچه که باشد تاثیر عمیقی بر نسل امروز ما دارد ... و منبع الهام فرزندان ما نیز چیست ؟ آیا در جامعه ای مانند ایران از پدر یا مادر می پرسند ؟ از معلم ها می پرسند؟ از طریق تلویزیون یا کتاب ها متوجه می شوند ؟ خیر ، مرجع امروزی پورنِ بد ، مرد سالارانه و اشتباه است ! جک هایی که در نرم افزارهای پیغام رسان منتشر می گردند ، داستان های که در سایت های سکسی ایرانی وجود دارد و میلیون ها و شاید هزاران میلیارد رسانه دیگر ... . 
یک صحنه فیلم پورن هندی را تصور کنید. چی می بینین ؟ یک خانم ، بلوند ، لباسی که پوست را پنهان نمی کند ، لب های قرمز  و سینه های هندوانه ای. او یک مرد را شهوتی می کند. چرا ؟ زیرا ماشینش خراب شده است. و البته این مرد جوان برای نجات او سر می رسد. بعد از تشکر و لبخندی تصنعی!  ... . این پورن است. و این زمانی است که محتوای پورن بایستی تغییر کنند !
محتوای بزرگسالانه قدرت این را دارند که ما را بیدار کنند و به ما آموزش دهند و الهام بخش باشند ! من باور دارم که این مسئولیت نسل حاضر است که درباره پورنوگرافی تجدید نظر نماید و عمیقن درباره آن فکر کند. نپندارید که توجه به پورنوگرافی اشتباه است ! سکس می تواند کثیف بماند ، ارزش ها بایستی تغییر کنند ! ارزش هایی که ما توسط رسانه های حتی کاملن سانسور شده بدون اینکه آگاه باشیم درباره شان بمباران می شویم و تفکر ما را شکل می دهند. مهم نیست که در تلویزیون ایران فیلم هایی   می بینید که به ظاهر سکشوالیته نیستند یا در یک شبکه پورن اینترنتی ! امروز ما بمباران می شویم. و ما مرده ایم. امروز ، ما انسان ها رسانه هایی هستیم در دنیا وجود دارند. ما تلویزیون هستیم ، کتاب هستیم. فیس بوک هستیم. دیروز هم ما خانواده مان بودیم. و مدرسه و مکتب بودیم. حتی قبل از تولد تکنولوژی ... . ما خود را محکوم به تاثیر پذیری از اکثریت کرده ایم. چه در گذشته و چه زمان حال. 
 اریکا لاست متفکر ایده تحول پورن دو دختر خردسال دارد. ( او همچنین نویسنده الهام بخش برای من درباره نوشتن این نوشته کوتاه است که بسیاری از جمله های آن ترجمه غیر دقیقی از متن اصلی اوست ) او می گوید که نمی خواهد دخترانش تکریم نفس و الگوی بدن ایده آل را از سوپر مدل های فوتوشاپ شده فرا بگیرند. او نمی خواهد که دخترانش سیگار بکشند یا الکلی شوند. و در نهایت او نمی خواهد که آن ها سکس را از فیلم های افتضاح و بدون محتوای پورن موجود بیاموزند. و به همین دلیل هم هست که پورن باید تغییر کند. و باید خودمان محتوای پورن استاندارد تولید کنیم. این تنها راه مبارزه با اثر مخرب پورن جهان حاضر است.


No comments:

Post a Comment