WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Thursday, June 19, 2014


بانک ملت در حالی با همکاری سازمان ثبت احوال کشور ، از سامانه استعلام آنلاین تایید اصالت مشتریان رونمایی کرد که این سیستم هنوز از زیر ساخت مناسبی برخوردار نیست. بنابراین به جای برداشتن گامی به جلو باعث سردرگمی مشتریان شعبه های بانک ملت بیش از پیش شده اند. به طوری که بسیاری از مشتریان در قبال اعتراض نسبت به تاخیر های حتی تا چند ساعته برای کارهای ساده ای مانند افتتاح حساب با پاسخ قطعی سیستم استعلام مواجه می شوند. همچنین آن طور که بعضی از شعبه های بانک ملت مانند شعبه سیدخندان تهران ادعا می کنند ، در روزهای پنج شنبه این قطعی تمام وقت است و همه درخواست های مشتریان با اعلام این اشکال به روز شنبه موکول می شود. حال تصور کنید برای مثال کارگری را که تنها فرصت افتتاح حسابش نزد بانک ملت در روز 5 شنبه است و اگر تا پایان وقت اداری 5 شنبه موفق به اعلام شماره حساب به کارفرما نشود ممکن است حقوق ایشان تا ماه بعد به حسابشان واریز نشود. در حالی که رئیس سازمان ثبت احوال کشور پیش تر ابراز امیدواری کرد : " اقدامی که امروز در بانک ملت و با هدف اطمینان یافتن از اسناد هویتی افراد شروع شده است ، به تدریج به سایر موسسات به ویژه موسسات اقتصادی تسری پیدا کند" ، باید پرسید هزینه خسارت های روحی و مادی وارده به شهروندان به خاطر بهره برداری پیش از ایجاد زیر ساخت مطمئن را چه کسی جبران می نماید؟

No comments:

Post a Comment