WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Friday, August 8, 2014

کامنت تریپ ادوایزر یک مسافر از قطر درباره هتل شیراز :
Shiraz Hotel

The service here is awful staff will do their best to ignore you and when finally you get their attention their attitude is appalling, whatever you have asked for will take forever to deliver . Instant coffee for breakfast !!! Stayed here twice at the beginning and end of our tour. Neither room had a good view although the bed was extremely comfortable and the rooms generous.

سرویس در اینجا آن خدماتی است که کارمندان بیش ترین تلاش خود را به کار بگیرند که نهایت بی توجهی نسبت به مهمان را مبذول دارند و زمانی که در نهایت توجه آن ها را به دست آوردید می توانید ساعت ها و ساعت ها منتظر برآورده ساختن درخواستتان شوید تا علف زیر پایتان سبز شود. درخواست هر چه که باشد مهم نیست ... حتی یک کافی ناقابل برای صبحانه.
ما دو بار در شروع و پایان تور در این هتل اقامت داشتیم. هر چند اذعان می کنیم که زاویه دید عالی و سرویس خواب های راحت از ویژگی های خوب این هتل است.

...
...


توضیح مترجم : هیچ جای تعجبی هم وجود ندارد که در جایی که کوچک ترین حقوق نیروی انسانی توسط مدیران زیر پا گذاشته می شود شاهد این بی توجهی ها در ارائه خدمات باشیم.

No comments:

Post a Comment