WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Tuesday, September 2, 2014

به من قول داده بودن که انسان ها بعد از سن بلوغ باورهاشون تثبیت می شه. تاکید کرده بودن زندگیاااااا روتین می شه. گفته بودن می شه به بعضیااااا اعتماد کرد ! هه ... گفته بودن می شه کمبود روانی نداشت. زر زده بودن که ایناااا که خودکشی می کنن روانین ... . خودم هم فک کی کردم آدمااا می شه با شعاراشون یکی باشن. این طور به نظر می رسید که ادعا نبایستی با اون چیزی که واقعن هست فرق داشته باشه. شایستی شما زندگیاتون خوبه ! شایستی هیچ مشکل عاطفی ندارین ... . اما من داااااد می زنم که با همه دنیا مشکل دارم. با ذره به ذره ش . نوترینو به نوترینو ! نفرین می کنم هر کسیُ که زیر بار هر دو رویی و ... ! :/ گرچه می دونم نفرین من بی اثره. 
شب بخیر. 
آرزو می کنم بی توجه به این متن من فقط برای یک شب ... فقط یک شب هم که شده ... همه جهان! همه جهان برعکس اون کوفتی که من فک می کنم باشه. آروم و شاد !

No comments:

Post a Comment