WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Wednesday, April 30, 2014

از اینکه اجازه دادی ببوسمت ممنونمبوسیدنت دوست‌داشتنی بود.
اما جهان در آتش می سوزدهر حسی ناپاینده است.
بوسیدنت برای من ارزشمند هستاما ترجیح من اینه که در هنگام نیاز اینکارو انجام بدمنیاز یعنی زمانی که احساس می‌کنم دوست دارم بوست کنم.

از اینکه اجازه دادی دستاتو لمس کنم مچکرماما می خوام که وقتی کنار هم قدم می‌زنیم دستام توی جیبم باشند.
احساس دست‌های تو در هر زمان دیگری جز هنگام قدم زدن مایه ی خوشحالی من هست.

به سکوت احتیاج دارماگر در *** یا هر شرایط دیگری که ممکن هست در آینده داشته باشیم احساس کم محلی از جانب من داشتی درکم کنگاهی حرف نزدن و واکنش نشان ندادن به من آرامش می بخشه.

آرزوی داشتن روز خوب و شب بخیر به یک رفتار غیر ارادی تبدیل شده استنمی خوام هر روز اینکارو انجام بدم.

زمانی که اس ام اس می‌فرستی انتظار جواب لحظه‌ای نداشته باشموقعیت های بسیاری در زندگی من و به یقین تو وجود دارند که امکان ارسال جواب نیستدلیل عدم امکان پاسخ می‌تواند هر چیزی باشدبرای مثال درباره من در هنگام ماشین گرفتگی ، خواب آلودگی ، خستگی ، نظافت ، مطالعه ، مدیتیشن ، تماشای فیلم ، در محل کار ، صحبت با مادر ، پدر ، خواهر ، برادر و دیگر دوستانم ، صرف غذا و …
منظورم آینه که هیچ وقت عدم دریافت پاسخ را به عنوان نشانه ای از سرد شدن رابطه یا ناراحتی و عصبانیت قلمداد نکنی.

اینکه برای چند روز یا بیشتر عبارت دوست دارم را از من نشنوی نشانه دوست نداشتن تو نیست.

ابراز عقیده ها و اندیشه‌ها حق همه موجودات زنده استمی خوام که این حق را داشته باشم.حتی اگر به قیمت ناراحتی تو تمام شود و در مقابل من هم این حق را برای تو محفوظ نگه می دارم.


خواهش می‌کنم تو هم همه خواسته هایت را برایم بنویس …

No comments:

Post a Comment