WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Friday, January 13, 2017

خدمات افتضاح هاستینگ ایرانی پارس دیتا

چرا نباید از خدمات هاستینگ پارس دیتا استفاده کنیم ؟ 
در زیر یک مورد از نحوه خدمات پشتیباتی پارس دیتا بررسی گردیده است. تاریخ این سوال و جواب با بخش پشتیبانی آنلاین هاستینگ پارس دیتا 22 و 23 دی ماه می باشد. همچنین به دلیل برخی ملاحظات نام کارشناس مربوطه و نام استفاده کننده از خدمات حذف گردیده است. چرا که شخصا فکر می کنم دلیل بروز این چنین پاسخ های عجیب و غریبی تنها متوجه کارشناس پشتیبانی نیست. بلکه مدیریت بسیار ضعیف و شرایط کاری نامساعد احتمالا پدید آورنده چنین وضعیت اسفباری است. 
مورد پشتیبانی اول : همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید ، سوالی درباره دی ان اس سرورها پرسیده شده است. کارشناس پارس دیتا برای رفع و رجوع نمودن سوال به دروغ ادعا می کند که سوال به دروغ ادعا می کند که قوانینی توسط رجیسترار مبنی بر محدودیت دی ان اس وضع شده است و به جای راهنمایی مشتری و توضیح اینکه راه کار مشکل مشتری در زمانی که تنها شش فیلد جهت دی ان اس وجود دارد چه می تواند باشد سعی در ماست مالی پشتیبانی دارد.


در واقع پشتیبانی می توانست به جای چنین برخوردی ، مشتری را راهنمایی نماید و علت نیاز داشتن به بیش تر از شش دی ان اس سرور را بپرسد و حتی محترمانه بگوید که سناریو مشتری اشتباه است و استفاده از دی ان اس سرورهای متعدد منطقی نمی باشد. 
همچنین متاسفانه همان طور که مشاهده می کنید به جای پاسخ به سوالات جواب دلخواه نوشته می شود که هیچ ارتباطی با سوال پرسیده شده ندارد. در انتها هم بدون اجازه گرفتن از مشتری و پرسیدن اینکه آیا سوال دیگری باقی مانده است گفت و گو را به پایان می رساند و اجازه ادامه پیگیری را نمی دهد.
مورد پشتبانی دوم : عدم وجود دکمه ساخت دیتابیس در کنترل پنل دامین. متاسفانه نحوه پاسخ گستاخانه پارس دیتا به همین مورد خلاصه نشد و شب بعد به علت یک مشکل دیگر مجبور شدم با پشتیبانی از طریق چت آنلاین تماس بگیرم. همان طور که مشاهده می کنید تصاویر کاملا گویا هستند.
و نکته جالب تر درباره گفت و گوی روز دوم این بود که برای پاسخ به هر سوال 5 دقیقه یا بیش تر باید منتظر جواب از سوی کارشناس می ماندم! 
لازم به ذکر است این چت چند جمله ای به دلیل تاخیر پشتبان حدود 50 دقیقه به طول انجامید


در ادامه داستان #مشتری_نداری و #خدمات_بد هاستینگ پارس دیتا و پس از ثبت تیکت که پاسخ آن بیش تر از 24 ساعت به طول انجامید ، پاسخ آن به شرح عکس می باشد
این درحالی است که خدمات شب قبل اعلام شده بود که حل مشکل نیاز به حضور کارشناس ارشد دارد. به نظر شما آیا فقط کارشناسان ارشد یک شرکت باید بدانند که هر کدام از پلن های میزبانی دارای چه امکاناتی هستند؟  جالب تر اینکه در تصویر بعدی مشاهده می نمایید که در قسمت اطلاعات لینکی که ارسال شده است نیز قسمتی که نوشته باشد این پلن دیتابیس ندارد وجود ندارد! و جای تعجب دارد که مگر کسی برای هاستینگ به خدمات بدون امکان ساخت دیتابیس هم نیاز دارد ؟
#مشتری_نداری #پشتیبانی #خدمات_بد #پارس_دیتا

No comments:

Post a Comment