WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Friday, January 20, 2017

یکی از استاتوس هایی که توی فیس بوک ازش خیلی متنفر هستم اینه :
"من نه عــاشــق هستم ...
ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن"
آخه راستشُ بخواین من یکی ... خودم ... هم عاشق هستم و هم محتاج نگاهی که بلغزد بر من :Pآخه خیلی حااال می ده وقتی یه نگاه خاص می لغزه بهت و قند توی دلت آب میشه :v
من خودم هستم و یک حس گرستگی :P
که به اندازه عشق و هوس می ارزد ... اصن هر کدوم حال خودشُ داااااره
من خودم هستم و یک دنیا ( دنیا نام یک دختر داف است )
که درونم لبریز شده از شعر حقیقت جویی
من خودم هستم وهم زیبایم
من خودم هستم وهم پابرجایم
من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم
ساعتی هم غرق برون
ساعتی هم غرق با هم بودن
بقیه روز هم پای فیس بوک
پر از عاطفه ها
عاری از موج سراب
همین حوالی
خالی از هر چه فراق
من عاشقم
اما نه حزین از غم تنهایی هاااا !
من عاشق هستم
و محتاج نوازش یا مهر
من هر دلم تنگ نیست ... بزرگراهیست واسه خودش
اگه خواستین بیاین کنارم بشینید
پی دلجویی وخوش گفتاری
که دلم از سخنان غم وشادی پرشد
من عاشق هستم و محتاج عشق :)
گاهی خودم هستم و پیتزا
با خودم هستم و هم سازی نی ... گاااااهی
کلن هم هیچ وقت نیازهامُ نادیده نمی گیرم که بعدش مجبور بشم بیام پناه بیارم به الکل
پس مست نیستم که مستیم بپرد به یک جمله : ... هی !
با تقدیم احترام واسه اونایی که نه عاشق هستن و نه محتاج نگاهی ! لطفن تجدید نظر کنید :)) ... ویولا

No comments:

Post a Comment