WFP

کمک کنید تا به گرسنگی کودکان پایان دهیم

Saturday, May 10, 2014

راوی : موسیقی اسرارآمیزی وجود داشته که داوود آن را خطاب به خدا (ی یهود) ساخته بود. درباره‌اش چیزی می دونی؟ نت چهارم … سپس پنجم … کمی زیر … و بعد … بم تر … این ستایش پادشاه مجنون بود … / خدای یهود : ایمانت را به نمایش بگذار .. شبی مهتابی … بانویی زیبا ( اشاره به Bathsheba ) … مشغول استحمام … . و اینک سقوط داوود … راز قدرت خود را به پشیزی فروختی ( چیدن موهای داوود ) او ستایش خداوندت را از لب هایت دزدید … / راوی : شاید خدایی در آسمان‌ها وجود دارد. اما تنها ( دروغی ) که درباره عشق به من آموخت این بود که چطور تمام معشوقه ها را از میان بردارم … و او به من آموخت که عشق صدای هق هق شب نیست … و به من آموخت که عشق زمینی ( روشنایی کوچکی در شب ) حقیقت ندارد … او به من آموخت که عشق تنها ستایش سرد پروردگارم است … / داوود : شاید روزی در اینجا بودم … اینجا را می‌شناسم … این زمین گام هایم را می‌شناسد … زمانی اینجا تنها بودم ( در حالی که اینطور فکر نمی‌کردم و تصور من بر این بود که خدای - عشق پیشین - من در اینجاست ) درست اندکی قبل از دیدار تو … . پرچمت را بر بام مرمر تماشا کردم … اما عشق موسیقی شادی ( برای من ) نبود … عشق ستایش سرد من بود … / راوی : دیگر اجازه نمی‌دهی احساس درونیت را لمس کنم … به خاطر بیار ، زمانی که راهم را به سوی تو کج کردم ، تاریکی مقدس نیز به جنبش درآمد و هر نفس تنها ستایش و سپاس ( Hallelujah ) بود. / من همه تلاشم را به کار بردم … می دونم که کافی نیست … نمی تونم حس کنم … اما یاد گرفتم که لمس کنم … همه حقیقت را گفتم … نمی‌خواهم فریبت بدهم … جایی بالاتر از پادشاه مجنون نت ها خواهم ایستاد … و هیچ چیز بر زبانم جاری نیست … جز ستایش تو … ( توی این کنسرت قسمت آخرشو چیز دیگه ای میگه )

I've heard there was a secret chord ...That David played, and it pleased the Lord ...But you don't really care for music, do you? ...It goes like this ...The fourth, the fifth ... The minor fall, the major lift


 The baffled king composing Hallelujah / Your faith was strong but you needed proof ...You saw her bathing on the roof ...Her beauty in the moonlight overthrew you ...She tied you to a kitchen chair … She broke your throne, and she cut your hair … And from your lips she drew the Hallelujah / Maybe there’s a God above … But all I’ve ever learned from love ...Was how to shoot at someone who outdrew you … It’s not a cry you can hear at night … It’s not somebody who has seen the light … It’s a cold and it’s a broken Hallelujah / Baby I have been here before … I know this room, I've walked this floor … I used to live alone before I knew you. … I've seen your flag on the marble arch … Love is not a victory march … It's a cold and it's a broken Hallelujah / There was a time when you let me know …What's really going on below … But now you never show it to me, do you? … And remember when I moved in you … The holy dove was moving too … And every breath we drew was Hallelujah / I did my best,I Know it wasn't much … I couldn't feel, so I learned to touch … I've told the truth, I didn't come to fool you … And even though it all went wrong … I'll stand before the Lord of Song ...With nothing on my tongue but Hallelujah.

No comments:

Post a Comment